وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / فراری پورتوفینو M جدید 2021

فراری پورتوفینو M جدید 2021

فراری پورتوفینو خودروای اسپرت در کلاس گرند تورینگ می باشد که توسط شرکت خودرو سازی ایتالیایی، فراری تولید می شود. این مدل یک کانورتیبل دو درب "2+2" است. نام این خودرو از نام روستای پورتوفینو در شمال ایتالیا گرفته شده و این خودرو جانشین مدل قبلی این شرکت با نام "V8 grand tourer / California T" می شود. همچنین خودروی فراری روما نیز بر پایه این مدل می باشد. نسخه Portofino M آخرین مدل از خودرو GT دو درب بوده و از آن در اولین "رونمایی آنلاین زنده فراری" رونمایی شد.  این رویداد اولین رونمایی آنلاینی است که برای خودرو انجام می شود. M در پورتوفینو جدید از واژه "Modificata" نشات گرفته است و به تکامل اشاره می کند که بیشتر در قدرت، عملکرد تقویت شده خودرو و همچنین در طراحی خارجی و داخلی آن مشهود می باشد. سپرهای جلو و عقب پورتوفینو M دارای ویژگی های منحصر بفرد است و طراحی اسپرت و تهاجمی تری نسبت به مدل قبل دارد. توجه داشته باشید مدل M ابعاد کوچکتری نسبت به مدل قبلی Portofino داشته و دارای حالت مسابقه ای می باشد که کنترل کشش آن را بهبود داده و این حالت توسط "Ferrari Dynamic Enhancer" پشتیبانی می شود.

 

 

موتور فراری پورتوفینو M متعلق به خانواده V8 توربو است که چهار بار متوالی به عنوان "موتور بین المللی سال" انتخاب شده است. این پیشرانه در مجموع 612 اسب بخار قدرت در اختیار راننده قرار می دهد که در مدل پورتوفینو قبلی توان خروجی 592 اسب بخار بوده و همین باعث می شود که موتور توئین توربو 3.9 لیتری V8 برای شما هیجان انگیز باشد. جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه نیز جای خود را به جعبه دنده 8 سرعته داده است و این مدل به 3.45 ثانیه زمان برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر و 9.8 ثانیه برای رسیدن به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت از حالت سکون نیاز دارد. نهایت سرعت این خودرو 320 کیلومتر بر ساعت می باشد. این خودرو با قیمت 206 هزار یورو در نیمه اول سال 2021 میلادی به بازار اروپا می آید. قیمت و محل ارائه این مدل در بازار آمریکا، هنوز اعلام نشده است.

 


منابع:

Ferrari.com

Wikipedia.org

Robbreport.com

Somagnews.com

Cnet.com

Caranddriver.com

Thedrive.com

Motor1.com

Automobilemag.com

Toptenteh.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.