وبلاگ / زندگی به سبک لاکچری / مونزا: جدیدترین فراری میلیون دلاری

مونزا: جدیدترین فراری میلیون دلاری

وقتی صحبت از ماشین های مسابقه ای بدون شیشه جلو در میان است، خودرو های فرمول 1 به یادمان می آید. ولی این بار فراری، خودرو ساز لوکس ایتالیایی، ماشین های تک سرنشین با کابین باز را از پیت فرمول 1 بیرون آورده است. فراری مدل محدود سوپر خودروی مونزا را در مدل های SP1 و SP2 به نمایش گذاشت.
فراری مونزا در سال 2018 به عنوان مدل 2019 معرفی شد. این خودروها شروعی برای خط تولیدی به نام “Icona” هستند که به صورت محدود و با الهام از فراری های کلاسیک ساخته خواهند شد.

مونزا SP1 و SP2 بر پایه فراری 812 Superfast ساخته شده اند و این به آن معناست که در ساختار این دو مقدار زیادی فیبرکربن استفاده شده که در نتیجه وزن SP1 در حدود 1500 کیلوگرم و SP2 حدود 1520 کیلوگرم می باشد.

 

 

هر دو مدل SP1 و SP2 از موتور تنفس طبیعی 6.5 لیتری 12 سیلندر V شکل که در فراری 812 Superfast استفاده شده، بهره می برند. این موتور به شکلی برنامه ریزی شده که توان 809 اسب بخار و 719 نیتون متر گشتاور را در اختیار این خودرو بگذارد همچنین آن را به یکی از قدرتمند ترین فراری های V12 که تا به کنون تولید شده، تبدیل کند. این خودرو در مدت زمان 2.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر و در 7.9 ثانیه به 200 کیلومتر بر ساعت می رسد و دارای سقف سرعت 300 کیلومتر بر ساعت می باشد.

با هر فراری مونزا به صورت سفارشی از لوازم مسابقه ای چون دستکش، کلاه ایمنی، شال و کفش مخصوص رانندگی به مشتریان ارائه خواهد شد. بر اساس گفته ی سایت “Car and Driver” فراری قیمت 1.75 میلیون دلار را برای هر مونزا در نظر گرفته است.

 


منابع:

Ferrari.com

Lapolo.in

Wikipedia.org

Thesupercarblog.com

Caranddriver.com

Topgear.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.