وبلاگ / طرح های معماری / آسمان خراش برند Dolce & Gabbana ( برج بریکل 888)

آسمان خراش برند Dolce & Gabbana ( برج بریکل 888)

برند مشهور Dolce & Gabbana تصاویری از یک آسمان‌خراش فوق‌العاده را با همکاری استودیوی معماری Sofield در نیویورک منتشر کرده است که اولین اقامتگاه برند آن خواهد بود. این آسمان خراش که 888 Brickell نام دارد، میزبان 259 اقامتگاه، رستوران و بار «با طراحی برند Dolce & Gabbana» و امکاناتی مانند استخر، مرکز تناسب اندام و اسپا و فضاهایی برای برگزاری رویدادهای مختلف خواهد بود. ارتفاع این برج 90 طبقه در مرکز شهر میامی به 320 متر می رسد و انتظار می رود تا سال 2028 تکمیل شود.

 

 

 

 

 

 

رندرها نمایشگر یک برج باریک بر روی یک پایه مستطیل شکل است که پنجره‌هایی با ارتفاع دوبل پیرامون آن را دربر گرفته است. امکانات رفاهی مجتمع در فضای باز، بالای پایه برج و هم بر روی سقف بنا تعبیه شده‌اند که یک کلاهک مستطیل شکل برنزی بر روی آن قرار گرفته است. بنابر گفته تیم طراحی، این نما با طراحی استودیو Sofield تداعی‌گر «آسمان خراش های مدرنیستی نمونه و طراحی و مد میلانی میانه قرن» است. در نمای بیرونی از سنگ تراورتن عاج و تیرهای فولادی مشکی مات استفاده خواهد شد که هایلایت‌های طلایی و برنزی در سراسر آن پراکنده شده است.

 

 

 

 

 

برند فشن دولچه و گابانا برای طراحی داخلی این پروژه با استودیوی میلانی M2Atelier همکاری کرده است. رنگ‌های مشخصه دولچه و گابانا (یعنی مشکی، طلایی و قرمز) به طرز ماهرانه‌ای در طراحی داخلی در هم آمیخته شده‌اند و در محیطی مجلل و منسجم به اوج می‌رسند. اقامتگاه‌های گرند D&G با معرفی اولین شاهکار طراحی در نوع خود، به طور یکپارچه به چندین اتاق و سوئیت جداگانه با ورودی‌های خصوصی تبدیل می شوند و در نتیجه با حفظ حریم شخصی می توانند به طور همزمان توسط مهمانان هتل و مالکین مورد بهره‌برداری قرار گیرند.  

 

 

 

 


منابع:

www.dezeen.com

www.888brickell.miami

www.arcamlak.ir

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.