وبلاگ / طرح و هنر / صندلی سماع، شاهکاری از شرکت معماری MARZ Design + Architecture

صندلی سماع، شاهکاری از شرکت معماری MARZ Design + Architecture

طراحی این صندلی از چرخش رقص صوفی با نام سماع الهام گرفته شده است. دامن سفید بزرگ که به هنگام چرخش به صورت گردباد (به صورت چند لایه)  در هوا شناور است. این پیکر بندی سه بعدی بسیار سبک و ساختاری، در مقایسه با دیگر ابعاد آن بسیار کم ضخامت است. همانطور که سطح می چرخد و می چرخد دائما بیانگر نمونه ای از بازتاب یک پیکر بندی منحصر به فرد، در میان قلمرویی با امکان های بی انتها است.

 

 

صندلی سماع، آرامش در حرکت دائمی. با چهارچوب چوبی - آهنی و روکش چرمی به ابعاد: عرض154، ارتفاع 720، عمق 845

 

 

 

طراحی این شاهکار هنری توسط معمار و طراح این شرکت به نام ماریا آرایا انجام شده، کسی که کارهایش به طور مداوم شاخه های متعددی از طرح ها را فراتر از مشتقات معماری کشف می کندو به چالش می کشد. ماریا و هومن طالبی (بنیانگذار شرکت معماری MARZ Design + Architecture) همچنین تجربه همکاری با آرشیتکت معروف زاها حدید (که حدود یک سال پیش در گذشت) را در زندگی حرفه ای خود داشته اند. هومن طالبی یک معمار و محقق است که به عنوان عضوی از دانشگاه بیش از 10 سال مشغول کار بوده است. هومن در شرکت معماری زاها حدید به عنوان سرپرست معماری، پروژه های چالش برانگیز و تجسمی زیادی داشته است.

درباره هومن طالبی بیشتر بدانید.

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.