وبلاگ / طرح های معماری / برج وان پارک درایو، لندن

برج وان پارک درایو، لندن

برج One Park Drive با طراحی استودیو معماری Herzog & de Meuron، بخشی از یک طرح توسعه جدید می‌باشد. طراحی ویژه این ساختمان آن را به مشخصه‌ای برای منطقه مسکونی جدید Canary Wharf لندن تبدیل کرده است. منطقه 128 هکتاری Canary Wharf Estate در سطح بین المللی به عنوان یکی از پرجنب‌وجوش‌ترین مناطق لندن و با موقعیت منحصربه‌فرد کنار آب شهرت دارد. شکل مدور برج جدید به وضوح خود را از فرم عمودی ساختمان‌های همسایه متمایز می‌کند. پلان بنا 45 درجه از جهت شمال واقعی چرخانده شده تا میزان دریافت نور خورشید در همه واحدها مناسب باشد. 

 

 

 

 

 

 

این برج یک ساختمان یکپارچه و منسجم است. با این حال، 58 طبقه این برج از سه تیپ واحد مسکونی مختلف تشکیل شده که هر کدام ویژگی های متمایز خود را دارند. طبقات پایین شامل "آپارتمان های Loft" (دارای نیم طبقه) است که از جمله بزرگترین واحدهای One Park Drive هستند. این واحدها با سقف‌های بلند و تراس‌های سرتاسری، به گونه‌ای طراحی شده اند که از نزدیکی به فضای سبز و اسکله حداکثر استفاده را ببرند. "Cluster" قلب ساختمان را تشکیل می دهد. این بخش از بنا بیشترین تنوع آپارتمان‌ها را شامل می‌شود. طبقات بالا شامل "آپارتمان‌های خلیج" است که عمدتا از واحدهای بزرگتر دو و سه خوابه تشکیل شده است. این واحدها تراس هایی با ارتفاع دوبل دارند که در داخل ساختمان قرار گرفته اند.

 

 

 

 

 

 

دو طبقه بالای ساختمان شامل مجموعه‌ای از 7 پنت هاوس دوبلکس در اندازه‌های مختلف می‌باشد. لابی و پذیرش، سالن، کتابخانه و سینما همگی در طبقه همکف قرار دارند. طبقه اول دارای باشگاه سلامت منحصر به فرد شامل استخر 20 متری، سالن بدنسازی، استودیو و سالن اسپا است. پنجره‌های چشمگیر از کف تا سقف چشم‌انداز خیره کننده ای از پارک ها، باغ ها و اسکله اطراف به نمایش می‌گذارد.

 

 

 

 


منابع:

www.archdaily.com

www.cbreresidential.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.