وبلاگ / طرح های معماری / مرکز هنرهای نمایشی کافمن، آمریکا

مرکز هنرهای نمایشی کافمن، آمریکا

"کافمن سنتر" واقع در مرکز شهر کانزاس سیتی، نقش موثری در افزایش سطح نشاط اجتماعی، آموزشی و اقتصادی شهر و منطقه دارد. این مجموعه متشکل از یک آمفی تئاتر و  یک تالار کنسرت می‌باشد که طراحی آن با الهام از توپوگرافی سایت صورت گرفته است. این دو تالار توسط یک سرسرای بزرگ به شکل یک ایوان مجلل شیشه ای به هم متصل می شوند و چشم‌انداز وسیعی از پیرامون شهر به سمت جنوب فراهم می‌کند. دیوارهای منحنی جبهه شمالی از دیوارهای بتنی پیش ساخته تشکیل شده که با فولاد ضد زنگ نقره‌ای پوشانده شده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

سالن کنسرت 1600 نفره مجموعه حاصل همکاری Moshe Safdie و Yasuhisa Toyota (آکوستیست برجسته ژاپنی) است. ملاحظات آکوستیک در هر تصمیم معماری، از شکل سالن گرفته تا دانه بندی صفحات چوبی، لحاظ می شود. هندسه بادبزنی شکل نمای شمالی در فضای داخلی نیز منعکس می شود و شمایل مجسمه‌ای آن را برجسته می کند. Emporis "سالن هلزبرگ" را به عنوان یکی از 15 سالن برتر کنسرت جهان در سال 2014 رتبه بندی کرده است.

 

 

 

 

 

 

"تالار موریل کافمن" با ظرفیت 1800 نفر برای باله، اپرا و تئاتر طراحی شده است. سه بالکن به فرم نعل اسب پیرامون سالن قرار گرفته‌اند. نرده‌های بالکن‌ها فرمی جدیدی از بالکن های طلاکاری شده، پر زرق و برق و روشن شده با نور شمع در تئاترهای قرن 18 و 19 هستند. مجموعه‌ای از نقاشی‌های دیواری توسط دانشجویان مؤسسه هنری کانزاس سیتی مستقیما بر روی سازه‌های آکوستیک نقاشی و نورپردازی شده‌اند.

 

 

 

 

 

 


منابع:

www.safdiearchitects.com

www.archdaily.com

www.arcamlak.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.