وبلاگ / طرح های معماری / برج مسکونی میرا، سان فرانسیسکو

برج مسکونی میرا، سان فرانسیسکو

"میرا" برج مسکونی 40 طبقه ای است که توسط Studio Gang در دل سان فرانسیسکو، آمریکا، طراحی شده است. طراحی این برج پاسخگوی نیاز به مسکن متراکم در این شهر است و در حالی که سنت های معماری شهر را بار دیگر زنده می کند، شکل جدیدی از معماری پایدار را ارائه می دهد. در این برج از فرم تکامل یافته پنجره های خلیجی کلاسیک، ویژگی آشنای خانه های قدیمی سان فرانسیسکو، در ساختاری بلند مرتبه استفاده شده است. با الهام از طرح پنجره های خلیجی، هر یک از واحدها از چشم اندازی 180 درجه، نور طبیعی در طول روز و هوای تازه بهره مند می شوند.
این ساختمان دارای 392 واحد مسکونی لاکچری، در ترکیب با واحد های آپارتمانی یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه، خانه های ویلایی و پنت هاوس می باشد.

 

 

 

ساکنین همچنین به مجموعه ای از امکانات رفاهی در داخل ساختمان دسترسی خواهند داشت. این امکانات شامل: یک سالن غذاخوری خصوصی، سالن ورزشی، یک مرکز سلامت و تندرستی، سالن کنفرانس، اتاق بازی کودکان و یک ایستگاه شست و شوی سگ ها است.
پارکینگ خدماتی برای 340 ماشین با ایستگاه شارژ برای ماشین های برقی، پارکینگ دوچرخه و مجموعه ای از فروشگاه ها به مساحت 929 متر مربع در طبقه همکف، از دیگر امکانات این برج هستند.

 

 

 

 

استفاده از نمای خارجی با عملکرد بالا همراه با سیستم خنک کننده پیشرفته VRF، بام سبز و تاسیسات پر بازده، سبب شده است تا این ساختمان آماده دریافت گواهی نامه LEED Gold شود. 

 

 

 


منابع:

www.studiogang.com

www.dezeen.com

 

کلیه داده‌ها (مطالب و تصاویر) با کسب اجازه از مهندسین، مالکین و صاحبان بیزینس های مربوطه بارگذاری گردیده و تنها نزد مدیریت وب سایت luxuryproperties.ir نگهداری می شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار افراد متفرقه و یا مجموعه‌ های غیر وابسته قرار نخواهد گرفت. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. 



کپی رایت 2020 © LuxuryProperties.ir، تمامی حقوق محفوظ است.